petak, 12. kolovoza 2011.

DIY braided hex nut bracelet

So take 3 strands of twine (or anything else with which you will work) and tie a knot at the top.

Braid it a little and then you’ll begin braiding in the nuts like this:

Keep your thumb at the base of the braid, holding the nut in its place.

Repeat the steps, by threading the rest of the nuts to the outer pieces of twine before they are crossed over. Thread, cross, thread, cross. Finish the bracelet with another inch of braided twine and a knot.






It looks great combined with other bracelets :)

xoxo,
P.



6 komentari:

Gear kaže...

Baš su kul! :))

Bunch of Girls kaže...

Jako zanimljivo :)

Girly

P. kaže...

hvala :)

Unique Hrebina kaže...

ovo je mrak... super ti je cijeli blog i svi postovi... lijena sam na svakom komentirat pa sad evo jedan ogroman LAAAAJK za sve... zakoooon...

navrni na moj blog ;)
http://unique-hrebina.blogspot.com/

Natasa kaže...

Bilo bi lijepo da si napisala izvor za ovu narukvicu, ovako ispada da si prisvojila ideju...!

P. kaže...

Nije mi bila namjera prisvajati nicije ideje, niti sam u jednoj recenici napisala da je narukvica moja ideja. Ali sama sam napravila tutorial i ne smatram da sam morala napisati izvor, druga prica bi bila da sam stavljala slike i tudeg tutoriala. Hvala na komentaru :)

Objavi komentar